5 szczegółów o których warto pamiętać w przygotowaniach


To czas ogromnej ilości formalności i przygotowań. W natłoku zadań często pojawia się obawa, czy nie umknie nam jakiś szczegół o którym wartoby jednak wcześniej pomyśleć. Czasem dopada Cię panika, czy pomyślałaś o wszystkim?

 

Dziś podpowiemy 5 szczegółów, o których warto pamiętać podczas przygotowań!

 

  1. PUDEŁKO NA KOPERTY

Większość ślubnych prezentów to koperty z załącznikiem, dlatego warto przygotować ozdobne pudło w którym można je zgromadzić. Z pewnością będzie to dużo lepiej wyglądało na zdjęciach niż świadek z siatką.

 

 

2.PREZENT DLA WSPÓŁMAŁŻONKA

W końcu to Wasz dzień i prezent będzie świetną okazją, by okazać mu, że w wirze przygotowań myślisz też o tej najważniejszej osobie. Świetnym pomysłem jest gra dla par, która porusza ważne tematy i zaprasza do rozmowy.

Premiera GRY WSTĘPNEJ już 14.02.2020 www.akcjarelacja.pl  Zaprasza ona graczy do zaskakującej i pełnej miłości rozmowy, która pomaga poznawać siebie i budować trwałą, satysfakcjonującą więź. Dodatkowo zachęca do wspólnych wyzwań i zagadek, wprowadzających radosną atmosferę! Idealna dla Nowożeńców! Co ciekawe można również do rozgrywki zaprosić zaprzyjaźnioną parę i pogłębiać swoje relacje.

Na platformie www.wspieram.to/grawstepna czekają na Was specjalne rabaty.

 

 

3.TOREBKA Z KOSMETYKAMI

Wcześniej przygotuj torebkę, w której znajdą się i kosmetyki i igła z nitką, agrafka, bibułka matująca, plastry, czy wsuwki. Torebka powinna być niewielka i może o nią spokojnie zatroszczyć się świadkowa. Jednak komfort, że zawsze jest pod ręką jest nieoceniony w razie potrzeby drobnych poprawek.

 

4.PODZIĘKOWANIE DLA GOŚCI

Czy to w formie drobiazgu na talerzyku, czy prezenty na pożegnanie lub jedno i drugie. To miły akcent, który pomoże Waszym gościom poczuć się szczególnie! Wybór jest ogromny i w zasadzie nieograniczony. Im bardziej będzie kojarzył się tylko z Wami tym bardziej będzie wyjątkowy.

 

5.ROZDZIELIĆ ROLE

Jeśli wcześniej przemyślimy program tego dnia, to z pewnością pozostanie do ustalenia, kto odbierze kwiaty, kto przypomni gościom o wpisach do księgi, czy pokieruje ich do odpowiednich stolików… Jeśli każdy zaangażowany wcześniej będzie wiedział co ma robić unikniemy chaosu i zadbamy o wszelkie szczegóły.

Powodzenia!