Prezentacja najnowszej kolekcji obuwniczej marki Caprice – jesień/zima 2021/2022


Event Caprice na stałe wpisał się w kalendarz jesiennych premier modowych i wydarzeń towarzyskich Warszawy. 8 września, w ekskluzywnych wnętrzach hotelu Bellotto odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji na sezon jesień/zima 2021/2022, która, jak zawsze cieszyła się sporym zainteresowaniem znanych osobowości ze świata sztuki i telewizji. „Widzimy się po raz kolejny, w prawdziwie rodzinnej atmosferze. Caprice poza ciekawą kolekcją modową to przede wszystkim komfort i wygoda, ale również innowacja. Cieszę się, że marka wprowadza coraz więcej rozwiązań w kwestiach ekologii, a więc korzysta z recyklingu przy produkcji podeszw, używa klejów na bazie wody, korzysta z odnawialnych źródeł i transportu wodnego, co redukuje emisję CO2” – przywitała gości ambasadorka Caprice Ada Fijał.

O tym, że Caprice wpisuje się w oczekiwania klientek, świadczy obecność Doroty Gardias, poprzedniej ambasadorki marki. „Moja przygoda z Caprice to nie był tylko kontrakt reklamowy, ale prawdziwa przyjaźń, która nadal trwa, nie tylko za sprawą produktów, ale również ludzi, którzy reprezentują tę markę. Caprice to jakość, estetyka i podążanie za trendami, a jeśli chodzi o właściwości użytkowe to wygoda, której wszyscy oczekujemy” – przyznała Dorota Gardias. Buty z motylkiem w logo wpisują się w obowiązujące trendy – casualowy luz i klasyczną elegancję „Z sezonu na sezon Caprice wprowadza nowe, modne modele butów. W tym roku, z wiadomych powodów stawiam przede wszystkim na wygodę, a buty Caprice są super wygodne i ponoć z kolekcji na kolekcję jeszcze bardziej komfortowe” – powiedziała Anna Dereszowska, która już niebawem po raz trzeci zostanie mamą. Zresztą jesienno-zimowa edycja przyciągnęła wiele młodych mam. Klaudia Halejcio, Kamila Kamińska, czy Aleksandra Szwed podkreślają, że narodziny dziecka zmieniły ich sposób myślenia o modzie, a ich priorytetem jest teraz komfort i wygoda. „Odkąd zostałam mamą moja szafa zmieniła się totalnie, podobnie, jak całe moje życie, które jest jak rollercoaster. Szpilki zakładam tylko na wyjątkowe okazje, ale w samochodzie wożę ze sobą trampki. Najważniejszy jest teraz dla mnie komfort. W kolekcji Caprice króluje kolor bordowy, który jest idealny dla brunetek i bardzo chciałabym mieć takie buty w swojej szafie” – przyznała Klaudia Halejcio. „Tworzymy buty, które cieszą oko i duszę, co jest naszym absolutnym priorytetem. W naszej kolekcji każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Nadal rozwijamy nowe technologie, w najnowszej kolekcji proponując nowy system Climotion Pro, który dodatkowo wpływa na komfort użytkowania” – przyznał Dariusz Żabiński, Dyrektor Przedstawicielstwa Caprice w Polsce i na Litwie.

Tej jesieni marka Caprice stawia na sneakersy, choć jak zwykle nie zabraknie botków, sztybletów, lordsów, traperów, czy glanów. Zróżnicowana kolorystyka od śnieżnej bieli, brązów, granatów, zieleni, aż po klasyczną czerń, przełamana mocnym żółtym akcentem. Różnorodność materiałów od skóry naturalnej, lakierowanej, poprzez zamsz i wreszcie wysokogatunkowe tworzywo, z pewnością trafi do szerokiego grona wymagających klientów. Na premierze kolekcji Caprice pojawiły się przyjaciółki marki, w tym: Dorota Gardias, Monika Richardson , Anna Korcz, Laura Łącz, Aleksandra Kostka, Urszula Dudziak, Grażyna Wolszczak, Mika Urbaniak, Agnieszka Mrozińska, Anna Samusionek, Katarzyna Zdanowicz, Anna Powierza, Klaudia Halejcio, Aleksandra Szwed, Gosia Andrzejewicz, Kamila Kamińska, Agnieszka Mrozińska, Anna Dereszowska, Eliza Gwiazda, Viganna Papina.